Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na téma „Sledování efektivity prostředků na marketing podniku“ v níž bude provedena analýza dvou konkrétních firem a jejich marketingových aktivit. Dále budou vymezeny marketingové nástroje ve firmách. Po provedení analýzy budou veškeré marketingové aktivity firem zhodnoceny a následně na ně proveden marketingový plán a jeho rozpočet a zhodnoceny vložené náklady. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou specifikovány pojmy související s marketingem, v druhé části je provedena marketingová analýza a následně proveden marketingový plán. V závěru je popsáno zhodnocení vložených nákladů, návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Šikulová, Andrea ; Ing.Petr Svoboda,Ph.D. (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Záměrem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikačního mixu pro podnikatelský subjekt, který je aktivní v oblasti stavebnictví. Diplomová práce je rozdělena do dvou oddílů. První část práce obsahuje teoretické aspekty dané problematiky, které jsou následně využity při zpracování části praktické. Praktická část zahrnuje představení vybraného podniku a vypracování podrobných analýz současného stavu. V návaznosti na vypracování analýz jsou navrhnuta řešení, která vedou ke zlepšení současného komunikačního mixu v podniku.
Návrh marketingové strategie firmy
Weiterová, Klára ; Buzek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy související s návrhem na rozšíření firmy v oblasti stavební mechanizace. Obsahuje návrh a opatření, při jejichž realizaci by společnost měla dosáhnout posílení konkurenceschopnosti na jihomoravském trhu v dané oblasti podnikání.
Návrh marketingové strategie
Rozsypal, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost ELEKTROINSTAL NR, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti z pohledu makroprostředí, mikroprostředí, vnitřního prostředí a analýzy SWOT. Na základě informací zjištěných v této části jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingových aktivit firmy, které povedou ke splnění vytyčeného cíle společnosti.
Analýza efektivity využití marketingových nástrojů v projektu „Nová Zbrojovka“
Borozdina, Valeriia ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingové nástroje, které se používají v develo-perském projektu Nová Zbrojovka. Posoudit jejich účinnost a účelnost použití v budoucnu. Výsledkem této práce bude návrh na další použití analyzovaných marketin-gových nástrojů. Teoretická část je věnována popisu stavebního trhu, strategii a marketin-gové strategii, situační analýze a jejím nástrojům. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jednotlivá dělení a struktury. V praktické části je popsán projekt «NOVÁ ZBROJOV-KA», aktuální situace používání marketingových nástrojů a marketingové strategie projek-tu, analýza těchto nástrojů a doporučení pro jejich použití v budoucnu.
Stavební kutilové jako zákazníci
Gregar, Martin
GREGAR, M. Stavební kutilové jako zákazníci. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 20018. Cílem diplomové práce bylo proniknout do segmentu stavebních kutilů a charakterizovat jej a následně navrhnout doporučení, jak tento segment oslovit s nabídkou produktů a služeb. Dat pro práci byla sbírána v online dotazníkovém šetření (n = 305) a zároveň hloubkovými rozhovory (n = 30). Následně byly pro analýzu dat využity popisné statistiky a vypočteny závislosti. Závěrečná doporučení byla následně popsána v případové studii a konkrétní firmě.
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na téma „Sledování efektivity prostředků na marketing podniku“ v níž bude provedena analýza dvou konkrétních firem a jejich marketingových aktivit. Dále budou vymezeny marketingové nástroje ve firmách. Po provedení analýzy budou veškeré marketingové aktivity firem zhodnoceny a následně na ně proveden marketingový plán a jeho rozpočet a zhodnoceny vložené náklady. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou specifikovány pojmy související s marketingem, v druhé části je provedena marketingová analýza a následně proveden marketingový plán. V závěru je popsáno zhodnocení vložených nákladů, návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Návrh marketingové strategie
Rozsypal, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost ELEKTROINSTAL NR, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti z pohledu makroprostředí, mikroprostředí, vnitřního prostředí a analýzy SWOT. Na základě informací zjištěných v této části jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingových aktivit firmy, které povedou ke splnění vytyčeného cíle společnosti.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Šikulová, Andrea ; Ing.Petr Svoboda,Ph.D. (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Záměrem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikačního mixu pro podnikatelský subjekt, který je aktivní v oblasti stavebnictví. Diplomová práce je rozdělena do dvou oddílů. První část práce obsahuje teoretické aspekty dané problematiky, které jsou následně využity při zpracování části praktické. Praktická část zahrnuje představení vybraného podniku a vypracování podrobných analýz současného stavu. V návaznosti na vypracování analýz jsou navrhnuta řešení, která vedou ke zlepšení současného komunikačního mixu v podniku.
Návrh marketingové strategie firmy
Weiterová, Klára ; Buzek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy související s návrhem na rozšíření firmy v oblasti stavební mechanizace. Obsahuje návrh a opatření, při jejichž realizaci by společnost měla dosáhnout posílení konkurenceschopnosti na jihomoravském trhu v dané oblasti podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.